Τρίτη 26 Απριλίου 2016

4 Σημαντικά Σημεία Που Πρέπει Να Προσέξετε Πριν Διαλέξετε Ρούχα Για Παχουλές


Ρούχα για παχουλές
Αποφάσισα να δώσω σήμερα μερικές χρήσιμες συμβουλές, που θα βοηθήσουν όσες ζουμερές φίλες θέλουν να βελτιώσουν την εικόνα τους μέσα από τις ενδυματολογικές τους επιλογές.

Το βασικότερο πρόβλημα όταν ψάχνουμε για ρούχα για παχουλές, δεν είναι το να βρούμε κάτι να φορέσουμε, αλλά πώς θα καταφέρουμε να το ταιριάξουμε στις ιδιαιτερότητες του σώματος μας.

1.  Τακουνια


Τα τακούνια είναι καλά. Έχουν  πιθανώς εφευρεθεί από αρσενικούς σαδιστές που τους άρεσε ιδέα να έχουν τα ραντεβού τους να στέκονται ασταθή πάνω από αυτούς. Νομίζω ότι είχε κάτι να κάνει με το να έχουν την τις ανυπόμονες μύτες τους στο επίπεδο του στήθους. Τουλάχιστον αυτό έχω ακούσει.

Αλλά σοβαρά, τα  τακούνια από περίπου 2 έως 3 ίντσες  χρησιμεύουν στην επιμήκυνση των ποδιών, στο τέντωμα των γαμπών, και στην τόνωση των μυών της γάμπας. Αυτό κάνει τα πόδια να φαίνονται πιο μακριά, πιο αδύνατα και πιο σέξι. Τα τακούνια δεν χρειάζεται να είναι επώδυνα. Εγώ αγοράζω τα περισσότερα από το Ann Taylor.

Έχουν μια σέξι, κομψή σειρά και προσιτές τιμές. Εάν δεν θέλετε να ξοδέψετε γύρω στα $ 180 για ένα ζευγάρι παπούτσια, μην απελπίζεστε. Έχουν φοβερές εκπτώσεις σε τακτική βάση και μπορείτε να πάρετε συνήθως φανταστικά παπούτσια για περίπου το 1/3 της τιμής ή και λιγότερο!

2.  Κοντές Φούστες


Οι κοντύτερες φούστες είναι καλύτερες  σε κοντύτερα πόδια. Αυτό ακούγεται κάπως αντιφατικό, αλλά είναι αλήθεια. Οι περισσότερες γυναίκες που έχουν πιο χοντρά πόδια, όπως και εγώ, μάλλον θα επιβεβαιώσουν ότι το περισσότερο λίπος βρίσκεται στην κορυφή των εσωτερικών μηρών.

Τα πάνω μέρος των μηρών τείνει επίσης να είναι το μέρος όπου σχηματίζεται η κυτταρίτιδα, αν είστε άτυχες ώστε να έχετε , που στοιχηματίζω ότι οι περισσότερες από εμάς έχουμε.

Το αναφέρω αυτό διότι μια φούστα που κόβεται περίπου 2 έως 3 ίντσες πάνω από το γόνατο θα εξακολουθεί να κρύβει αυτές τις  όχι τόσο κολακευτικές περιοχές.

Αν δείξετε λίγο περισσότερο πόδι, δίνεται η εντύπωση ότι είστε κάπως ψηλότερες και αναδεικνύεται το πιο στενό, ελκυστικό μέρος του ποδιού. Τα πόδια τείνουν να είναι λίγο πιο στενά ακριβώς πάνω και κάτω από τα γόνατα, αλλά διευρύνονται και πάλι στο μυ της γάμπας.

Αν έχετε καλύψει τα πάντα εκτός από αυτόν τον μυ της γάμπας, δείχνετε μόνο το κοντόχοντρο μέρος των ποδιών σας. Ως εκ τούτου, θα εμφανιστείτε κάπως βαρύτερη από ότι ίσως είστε.

Όταν πρώτο-άκουσα αυτή τη συμβουλή πριν από χρόνια, ήμουν δύσπιστη. Τα πόδια μου είναι κοντά και γεροδεμένα. Έχω λίγη κυτταρίτιδα και μερικές ουλές. Έχω ακόμα μια νέα κιρσώδης φλέβα, το οποίο είναι καταστροφικό!

Παρ 'όλα αυτά, φόρεσα μία νέα φούστα (ναι, από την Ann Taylor) για την 25η συγκέντρωση γυμνασίου μου και ένας από τους άνδρες από την τάξη μου, μου είπε ότι είχα ωραία πόδια.

Για να είμαστε δίκαιοι, φορούσε παχιά γυαλιά και νομίζω ότι δεν επικοινωνούσε και πολύ (ήταν σε κατάσταση μέθης), αλλά σιγά, εγώ θα το σημειώσω ως επιτυχία για την επιλογή μου στις φούστες, και ας το αφήσουμε εκεί.


3.  Κωνικές περιφέρειες μέσης


Κωνικές περιφέρειες μέσηςΦορέστε πουκάμισα και σακάκια με κωνική περίμετρο στη μέσης. Με αυτό, εννοώ μην φοράτε στυλ που κρύβουν τη μέση τελείως, αλλά επιλέξτε ένα στυλ που αναδεικνύει την στενότητα της μέσης. Αν έχετε καμπύλες, η περιφέρεια της μέσης σας είναι μάλλον σημαντικά μικρότερη από το στήθος και τους γοφούς σας. Ξέρω ότι η δικιά μου είναι.

Έχω ένα πολύ διακριτικό σχήμα κλεψύδρας. Ναι, ξέρω. Πρέπει να σταματήσω να γκρινιάζω γιατί αυτό υποτίθεται ότι είναι το ιδανικό. Ωστόσο, όσοι από εμάς διαθέτουν το σχήμα κλεψύδρας ξέρουμε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να πηγαίνουμε για ψώνια για να βρούμε ρούχα που ταιριάζουν πραγματικά πάνω μας.

Θέλω να πω σοβαρά: Αγοράζεις ένα παντελόνι για να ταιριάζει στις καμπύλες σου, και έχεις 5 ίντσες ανοιχτού χώρου μεταξύ της μέσης του παντελονιού και την πραγματική περιφέρεια της μέσης σας.

Όσο ευχάριστο και αν είναι να είσαι σε θέση να βγεις έξω και να καταβροχθίσεις ένα διπλό cheeseburger, onion rings, και ένα ρόφημα σοκολάτας (μόνο για να μπορέσεις να συμπληρώσεις το κενό του τζιν σου, φυσικά) η σκληρή ειρωνεία είναι ότι ο πισινός σου θα μπορούσε να εξαπλωθεί, αλλά η μέση σου θα παραμείνει αναιμική, σε σύγκριση. Η ζωή δεν είναι δίκαιη.

Αλλά εγώ παρεκκλίνω. Δεν πρόκειται για τα τζιν, είναι για τις μπλούζες και τα σακάκια. Η κωνική μέση είναι πάρα πολύ κολακευτική γιατί δείχνει ότι έχετε μια μέση. Οι γυναίκες με καμπύλες τείνουν να φορούν πιο τετραγωνισμένες μπλούζες, επειδή εξισώνουν τους καμπυλωτούς πισινούς και τα στήθη με το να είναι παχουλές. 

Αυτό δεν ισχύει! Το σωστά επιλεγμένο ντύσιμο μπορεί να επιτείνει τα πλεονεκτήματά σας, χωρίς να τα κάνει να φαίνονται τρομερά εκτός αναλογίας.

Μπορείτε πάντα να συμβουλεύεστε έναν σύμβουλο στυλ εάν ψωνίζετε σε πολυκαταστήματα, ή να ζητήσετε από τους υπαλλήλους των καταστημάτων ή την κολλητή σας για ειλικρινή συμβουλή. Αλλά πιστέψτε με. Μην υποβαθμίζετε το σεξαπίλ σας. Αποδεχτείτε το!! Τα σπάτε!

4.  Σκούρα χρώματα


Τα στερεά σκούρα χρώματα είναι συχνά πιο κολακευτικά από τα τολμηρά σχέδια. Θα το παραδεχτώ, αγόρασα ένα υπέροχο φόρεμα από την Ann Taylor (ναι, ξέρω, εγώ πρέπει να αγοράζω από απόθεμα!). Ήταν αμάνικο, μέχρι δύο ίντσες περίπου πάνω από το γόνατο, και είχε ένα στροβιλισμένο μαύρο και άσπρο μοτίβο.

Μου άρεσε πάρα πολύ και σκέφτηκα ότι φαινόταν αρκετά καλό πάνω μου. Αλλά όταν είδα το εαυτό μου σε φωτογραφίες αργότερα, σκέφτηκα "Θεέ μου !! Μοιάζω με σχέδιο του Rorschach! "Αν το φόρεμα ήταν απλό μαύρο, θα ήταν καλύτερα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου